Skip to main navigation Skip to main content

Veel gestelde vragen

Als ik zondag op de site kijk zie ik vaak nog maar 3 dagen staan.

Dat is juist, wij programmeren doorgaans op maandagmiddag de nieuwe filmagenda, die dan donderdag begint. Voor de vakanties zie je vaak meer weken op de site.

 

Wat moet ik meenemen als ik online betaal via Ideal?

U krijgt van ons twee keer een geautomatiseerde email. Eerst ontvangt u een bevestiging van de reservering en daarna een mail met een betalingsbevestiging en een QR code. Neem deze code mee, op uw telefoon of afgedrukt.
Het is bij ons mogelijk om deze code zelf te scannen en u ontvangt dan uw ticket(s).
Mocht u assistentie nodig hebben dan scant één van de medewerkers uw code waarna u uw ticket(s) ontvangt.

 

Ik kan niet via de site reserveren.

Voor het reserveren via de website heeft u een (gratis) account nodig. Via de site kunt u deze aanmaken.
Zorg ervoor dat u uw wachtwoord veilig bewaard, CineSneek heeft geen toegang tot de accounts.
Na het aanmaken van een account kunt u reserveren of tickets aanschaffen via Ideal.

 

Moet ik mijn eigen 3D bril meenemen?

Nee dat hoeft u niet. U krijgt van ons een bril te leen. Uw eigen 3D bril van thuis werkt mogelijk niet.

 

Tot wanneer draait een titel bij jullie in de bioscoop?

Dat weten wij vaak ook niet. Het is afhankelijk van de populariteit van een titel en het aanbod van nieuwere titels of een film nog geprogrammeerd wordt.